Intră în cont

Întrebări frecvente

Asigurarea Fii Precaut

 

Ce înseamnă să fii asigurat în caz de spitalizare din accident sau boală?

Sprijin financiar. Planificare. Concret, în cazul în care ai suferit un accident sau te-ai îmbolnăvit și ai avut nevoie de spitalizare, într-un spital de stat sau privat, din țară sau străinătate, beneficiezi de bani care să te ajute să treci mai ușor peste acea perioadă. În funcție de opțiunea aleasă de tine, vei beneficia de o indemnizație pentru zilele în care stai în spital. Prima și ultima zi de spitalizare nu sunt despăgubite.

 

Primesc acești bani când mă internez?

În cazul asigurărilor, așa cum este și Fii Precaut, despăgubirea în bani se face pe baza documentelor medicale, așadar după externare. Pentru plata indemnizației de spitalizare, în maximum 15 zile de la externare, te rugăm să ne trimiți un email la despagubiri@aegon.ro, cu documentele:

  • copia foii de observație care conține informații referitoare la data şi ora la care începe și se termină spitalizarea și, de asemenea, informații cu privire la condițiile de spitalizare;
  • copia biletului de ieșire din spital;
  • copia fișei medicale de la medicul de familie, în cazul în care spitalizarea s-a produs ca urmare a unei boli.

 

 

Cum beneficiez de retur de prime la finalul contractului?

25% din primele plătite îți sunt returnate dacă pe parcursul celor 5 ani de contract nu ai avut niciun fel de despăgubiri.

Dacă timp de 5 ani nu ai deloc despăgubiri pentru asigurarea de deces (din boală sau accident) sau spitalizare (din boală sau accident), primești înapoi 25% din totalul primelor plătite.

Dacă ai beneficiat de bani pentru cazuri de spitalizare, atunci primești înapoi numai 25% din primele achitate pentru asigurarea deces din accident sau boală.

Deși are din caracteristicile unui CASCO, prima asigurării Fii Precaut rămâne neschimbată chiar dacă ai daune de-a lungul contractului și mai și primești înapoi o parte din bani.

 

Voi avea perioadă de așteptare, pentru acoperirea spitalizării din boală, în fiecare an?

Nu. Perioada de așteptare există doar în primul an de asigurare.

 

Sunt despăgubit în cazul în care sunt spitalizat în străinătate? 

Da, asigurarea ta acoperă și spitalizarea efectuată în străinătate, pe baza documentelor medicale primite de acolo și traduse.

 

Sunt despăgubit în cazul în care sunt spitalizat într-un spital privat din România sau din afară țării?

Da, asigurarea ta acoperă și spitalizarea efectuată în orice spital – fie de stat sau privat - din România sau din străinătate.

 

Ce se întâmplă dacă am fost spitalizat mai multe zile decât cele prevăzute în contractul meu?

Dacă durata spitalizării este mai mare decât numărul de zile prevăzut în contractul tău de asigurare, vei încasa indemnizația doar pentru numărul de zile incluse în pachetul pentru care ai optat.

 

Ce presupune asigurarea în caz de deces?

În primul rând, gândul tău de dragoste și grijă pentru cei dragi. Beneficiarii asigurării tale vor primi suma acoperită de asigurarea ta în caz de deces ( 20.000 de lei sau 40.0000 de lei, în funcție de opțiunea ta). Te sfătuim să pui beneficiari pe asigurare din ziua întâi, pentru că această sumă de 20.000 de lei sau 40.000 de lei o pot primi imediat fără dezbatere de succesiune sau costuri suplimentare.

 

Dacă nu am fost despăgubit pe perioada valabilității asigurării, ce se întâmplă cu banii mei la finalul contractului?

Am creat această asigurare pornind de la acest gând. Dacă de-a lungul celor 5 ani ai fost fericit și ferit de evenimente neplăcute, primești înapoi 25% din valoarea primelor achitate atât pentru asigurarea – deces din accident sau boală, cât și pentru asigurarea – spitalizare din accident sau boală.

 

Dacă am avut una sau mai multe spitalizări pe perioada valabilității asigurării, ce se întâmplă cu banii mei, la finalul contractului?

Chiar și în aceste situații, tot primești bani înapoi. În situația în care ai beneficiat de despăgubiri pentru spitalizarea din accident sau boală, de-a lungul duratei contractuale, primești 25% din valoarea primelor achitate pentru asigurarea de deces din accident sau boală.

 

 

Întrebări frecvente pentru serviciul de telemedicină Telios

 

La împlinirea a 25 de ani Millenium Insurance Broker clienții primesc, gratuit, timp de un an acces nelimitat la consiliere medicală de specialitate online sau la telefon, la cumpărarea asigurării Fii Precaut de la Aegon. Serviciul Telios este disponibil gratuit atât pentru contractant, cât și pentru familia sa (soț/soție, copii). 

 

Ce oferă serviciul de telemedicină Telios?

  • Acces la peste 20 de specialități medicale, precum: medicină generală, pediatrie, ORL, cardiologie sau medicină internă. 
  • Disponibilitate 24/7, inclusiv noaptea, în weekend și sărbători legale. 
  • Tu decizi cum accesezi serviciul: prin telefon, platformă online, aplicație mobilă sau videoconferință. 
  • Serviciul poate fi accesat atât din țară, cât și din străinătate. 

 

Când să accesezi serviciul de telemedicină Telios?

  • Când ai nevoie de asistență medicală, fie că este în cursul zilei sau după orele de serviciu, dacă e nevoie noaptea, în weekend sau în concedii. 
  • Când ai o problemă de sănătate supărătoare, dar nu gravă.
  • Când medicul de familie nu este disponibil.
  • Când tu și familia ta călătoriți.

 

Cum poate fi accesat serviciul?

  • După emiterea asigurării Fii Precaut vei primi un e-mail de activare a contului tău Telios.
  • Apoi poți beneficia deja de consultații online sau telefonice, la finalul cărora vei primi tratament corespunzător sau trimitere la investigații suplimentare.
  • Ai trei opțiuni la dispoziție, alege-o pe cea care ți se potrivește!
    • Telefonic, pentru afecțiuni acute de pediatrie și medicină generală.
    • Online, pentru întrebări generale, a doua opinie medicală, afecțiuni ușoare din peste 20 de specialități medicale. 
    • Video, potrivit mai ales pentru controale medicale amănunțite.

 

 

Câte consulturi sunt incluse în abonamentul Telios?

Nelimitat. Consulturi telefonice, online și video. Gratuit timp de 1 an.

 

Cine este Telios?

Telios Care este prima companie de telemedicină din România, cu peste 25 de ani de experiență din Statele Unite ale Americii în servicii de îngrijire medicală la distanță.

 

Unde sună clienții pentru un consult de telemedicină?

La Centrul de asistență: 0373 787 800. 

 

Pot apela la Telios în caz de urgență?

Nu. În astfel de situații te rugăm să suni la serviciul de Urgență 112.

 

Vorbesc cu un medic adevărat?

Da. Consilierea medicală Telios este întotdeauna realizată de către medici și alți specialiști (dieteticieni, kinetoterapeuți, psihologi). Echipa medicală Telios este formată din medici cu drept de liberă practică, membri ai Colegiului Medicilor din România.

 

Familia clienților Fii Precaut poate să folosească serviciul Telios?

Da. Membrii familiei (soț/soție, copii) beneficiază gratuit și nelimitat pe un an de aceleași servicii medicale de care beneficiezi și tu, totul din confortul unui singur cont Telios. La cerere, partenerii de viață pot avea conturi Telios separate.

 

Pot primi o rețetă în cadrul unei consultații la distanță?

Da. Atâta timp cât diagnosticul nu necesită o examinare personală suplimentară, medicul poate prescrie electronic medicamentele. Rețetele printate sunt acceptate în perioada aceasta, de pandemie. Un pacient poate printa rețeta, merge cu ea la farmacie și își poate lua astfel medicamentele prescrise. 

 

Cum se desfășoară o consultație telefonică?

Imediat după apelare, clientul va fi preluat de către un asistent medical, care va efectua o scurtă anamneză, pe care o va transmite unui medic pentru ca acesta să cunoască toate detaliile legate de caz. După transmiterea anamnezei, asistentul apelează clientul pentru a-l pune în legătură cu un medic.

 

Cum accesez contul Telios?

Intri pe portal.telios.ro/auth/login și completezi cu datele tale de logare.

 

În cât timp după ce am sunat în Call Center voi putea să discut cu un medic?

După finalizarea anamnezei de către asistent, vei fi pus în legătură cu un medic în cel mai scurt timp posibil, de obicei în 15-30 minute.

 

Este necesar să fiu prezent în timpul consultației online pe care o are copilul sub 18 ani?

Da.