0264-224.224|24AEGON.RO
Intră în cont Nu ai cont?
Înregistrează-te acum.
ASIGURĂRI DE ACCIDENTE Aegon Smart #DeAcasă – accidente casnice și DIY
PENTRU SĂNĂTATE Optimist - diagnostic oncologic Aegon Diagnose.me - a doua opinie medicală Aegon Diagnose.me Junior - a doua opinie medicală
De ce o asigurare online? FAQ Despre Aegon Contact

Întrebări frecvente

Despre Aegon?

Cine este Aegon?

Aegon este un grup financiar internațional, cu sediul central la Haga. În Romania, suntem activi prin două companii: una de asigurări de viață și una de pensii private.

Misiunea noastra este aceea de a-i ajuta pe cei din jurul nostru să-și asume responsabilitatea propriului viitor financiar. Astfel, produsele noastre de protecție și de economisire sunt accesibile prin intermediul băncilor cu care colaboram – Banca Transilvania, Idea::Bank și Alpha Bank - și a brokerilor parteneri.

Cum pot să iau legătura cu Aegon?

Îți stăm la dispoziție, de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 17.00 la numărul de telefon 0264.224.224, pe adresa de e-mail info@aegon.ro sau pe pagina Facebook.

De asemenea, îți recomandăm sa vizitezi www.aegon.ro pentru mai multe informații despre companie și produsele noastre?

Aegon Smart

Ce este Aegon Smart?

Aegon Smart este o asigurarea care îți oferă protecția financiară în cazul în care suferi un accident casnic, în proximitatea casei sau rutier. E simplă, accesibilă și te scapă de griji: ești asigurat dacă suferi o intervenție chirurgicală, dacă ești spitalizat sau dacă intervine decesul. Aegon Smart este cea mai la îndemână măsură de precauție pentru tine și costă mai puțin decât o trusă de prim ajutor.

Care este perioada pentru care sunt asigurat?

Asigurarea va fi activată la ora 0:00 a zilei următoare (sau a zilei aleasă ca început al asigurarii) și va fi valabilă o lună.

Aegon Diagnose.me

Ce este Aegon Diagnose.me?

Un serviciu de a doua opinie medicală, realizat prin intermediul platformei Diagnose.me, care facilitează un consult medical cu unul din cei 150 de specialişti internaţionali. Plus o asigurare pentru deces din accident de 30.000 de lei

Pot să cumpăr asigurarea pentru copil?

Da, poți cumpăra asigurarea Aegon Diagnose.me pentru copilul tău minor, cu vârste cuprinse între 1 an și 17 ani.

Cum primesc a doua opinie medicală?

Serviciul se poate accesa foarte uşor direct pe platforma Diagnose.me, după ce se creează un cont pe platformă şi se încarcă acolo toate documentele medicale.

Pentru a obţine cea de-a doua opinie medicală sunt necesare documentele medicale pe baza cărora a fost stabilit primul diagnostic.

Dacă nu mă descurc pe platformă, primesc ajutor?

Da. Nu trebuie să îţi faci griji. Aici, găsești suportul și ghidarea de care ai nevoie. În limba română.

În cât timp primesc raportul?

Raportul medical este transmis către client în maximum 7 zile lucrătoare de la primirea dosarului medical.

În ce limbă este raportul?

Raportul medical este transmis în limba română.

Beneficiez de serviciu pentru un diagnostic anterior semnării contractului?

Nu. Aegon Diagnose.me poate fi folosit doar pentru condiţii medicale diagnosticate după 30 de zile de la data emiterii contractului de asigurare.

Beneficiez de serviciu fără a avea un diagnostic anterior?

Da. Cu toate investigațiile medicale pe care le-ai făcut. Te sfătuim să discuți despre starea ta medicală cu medicul de familie sau medicul tău specialist.

La câte consulturi pe an am dreptul?

Ai dreptul la două consulturi privind două condiţii medicale diferite pe perioada unui an de asigurare, la fiecare consult urmând a primi un raport medical.

Asigurarea Optimist

Ce este Optimist?

O asigurare ce îți oferă sprijin financiar în cazul unui diagnostic oncologic și acces rapid la servicii medicale în clinicile Amethyst.

Ce presupune sprijinul financiar oferit de Optimist?

Cu asigurarea Optimist ai la dispoziție o sumă de bani în cazul unui diagnostic oncologic, suma care variază între 5.000, 10.000 și 20.000 de lei, în funcție de tipul de asigurare pe care ai ales-o: Red, White sau Green. Acești bani îți pot fi de folos pentru transport la clinicile medicale, pentru anumite medicamente și suplimente sau pentru alte nevoi care pot apărea.

Ce presupun serviciile medicale oferite de clinicile Amethyst?

Programare rapidă la prima consultație-fără liste de așteptare, consultații oferite de o echipă multidisciplinară de medici specialiști oncologi, acces la tehnologie medicală de ultimă generație și condiții superioare de confort, consultații de nutriție și sedințe de consiliere psihologică. Beneficiezi de serviciile medicale doar dacă ești asigurat și în Sistemul Național de Asigurări de Sănătate la momentul accesării acestora.

Când am acces la serviciile clinicilor Amethyst?

După data de început a asigurării Optimist ai de așteptat 90 de zile până când poți să prezinți un diagnostic oncologic pe baza căruia să ai acces la serviciile medicale de calitate din clinicile Amethyst. Perioada de așteptare de 90 de zile nu se mai aplică din al doilea an de contract, dacă alegi plata recurentă.

Pentru cine este asigurarea Optimist?

Optimist poate fi cumpărat de orice persoană cu vârsta de minimum 18 ani la data de început a asigurării și de maximum 65 de ani la data de final a asigurării.

Dacă am fost diagnosticat cu cancer mai pot să cumpăr asigurarea Optimist?

Din păcate, nu. Asigurarea Optimist nu poate fi folosită de cei care au fost diagnosticați cu cancer înainte de data de început a asigurării.

Unde sunt clinicile Amethyst?

În Cluj-Napoca (Str. Răzoare, nr 486G, Florești) și București (Drumul Odăi, nr 42).

De ce Amethyst?

Clinicile private Amethyst folosesc atât tehnici și echipamente moderne, cât și o abordare holistică și personalizată pentru pacienții cu boli oncologice.

Tehnica IMRT-VMAT este cea mai nouă şi performantă soluţie de radioterapie a cancerului, care prespune expunerea pacientului la radiații timp de doar 3 -5 minute, o precizie ridicată a iradierii și o afectare minimă a țesuturilor sănătoase.

Abordare holisitică se realizează printr-o echipă de medici (radioterapeuți, oncologi, psihologi) care lucrează împreună și creează un plan de tratament care ține cont de specificul personal al pacientului.

Cum beneficiez de sprijinul financiar oferit de asigurarea Optimist?

Scrie-ne la despagubiri@aegon.ro sau sună-ne la 0264 224 224 (de luni pâna vineri - 09.00-17.00), în cazul nefericit în care primești un diagnostic oncologic. Vei avea de completat un formular, plus câteva documente pe care te rugăm să ni le trimiți (copie după actul de identitate și copia analizelor medicale care confirmă diagnosticul, precum și documentele medicale specifice pentru afecțiune, copia buletinului histopatologic eliberat de medicul specialist în care este menționat diagnosticul exact) și vei primi sprijinul financiar pentru a lupta cu boala.

Cum beneficiez de serviciile medicale oferite de Optimist?

Sună imediat ce primești un diagnostic oncologic la clinica Amethyst – 021 9368 (de luni până vineri - 9.00-17.00) și le comunici că ai o asigurare Optimist de care vrei să beneficiezi. Trimiți documentele solicitate de aceștia și o copie a cardului de sănătate sau alt document care să arate că ești asigurat în Sistemul Național de Asigurări de Sănătate. În maximum 72 de ore de la transmiterea tuturor documentelor vei fi programat la o consultație cu un medic oncolog. Acesta va analiza cazul și va stabili un plan de tratament personalizat.

Câte asigurări Optimist pot să cumpăr?

Poți să cumperi maximum 3 asigurări Optimist valabile într-un an.

Plata și perioada de asigurare

Ce perioadă de asigurare pot alege?

Asigurările de pe AegonMarket pot fi încheiate pe o lună, în cazul Aegon Smart, sau pe un an cu posibilitatea de reînnoire anuală prin plata recurentă, în cazul Optimist, Aegon Diagnose.me și Aegon Diagnose.me Junior. Ca dată de început a asigurării poți alege ziua următoare celei curente sau o dată din următoarele 30 de zile.

Ce presupune plata pe un an a asigurării Optimist sau Aegon Diagnose.me?

Plata pe un an a asigurării presupune că ești asigurat strict pe un an. Dacă vrei să fii asigurat și după primul an, ai două opțiuni la dispoziție. Poți să cumperi asigurarea din nou de pe AegonMarket, atunci când hotărăști că e potrivit pentru tine. A doua opțiune este să plătești online asigurarea înainte de expirarea anului contractual cu cel mult 30 de zile. Astfel, nu vei mai avea perioadă de așteptare pentru asigurările care presupun diagnostice grave sau a doua opinie medicală. Noi îți vom trimite un e-mail cu 30 de zile înainte de expirarea anului contractual pentru a te anunța ce trebuie să faci, dacă dorești să prelungești asigurarea.

Ce presupune plata recurentă și asigurarea multianuală Optimist și Aegon Diagnose.me?

Plata recurentă înseamnă să nu ai nicio grijă! Legat de unde sau când trebuie să faci plata. La finalul fiecărui an contractual, noi vom retrage de pe cardul tău prima de asigurare. Simplu și online, iar tu nu trebuie să depui niciun efort. Fii fără griji, te vom anunța pe e-mail înainte de a retrage banii pentru următorul an contractual. Astfel, dacă vrei să renunți la opțiunea de plată recurentă, o poți face înainte ca plata automată să se realizeze. Dacă nu ai suficienți bani în cont, ai o perioadă de grație de 30 de zile după expirarea contractului, timp în care ești în continuarea asigurat, iar contul tău va fi interogat o dată la 5 zile lucrătoare pentru a se realiza plata.

Ce mai trebuie să știi este că plata recurentă presupune salvarea datelor tale de card (tipul cardului, data expirării, titularul și ultimele 4 cifre din numărul de card) pe serverele Aegon și trimise către PayU utilizând token-ul aferent cardului salvat. Aceste date sunt criptate și stocate pe medii electronice securizate și vor fi utilizate exclusiv în scopul confirmării plății și pentru transmiterea oricărei informații ulterioare în legătură cu plata efectuată sau cu serviciul furnizat în vederea derulării în condiții optime a tranzacției și a serviciilor comandate. Poți oricând să renunți la plata recurentă și să ceri ștergerea datelor de card.

Cum renunț la plata recurentă?

Poți oricând să renunți la plata recurentă din pagina Contul meu de pe AegonMarket, secțiunea Plățile tale recurente și accesând butonul Șterge plată recurentă. Renunțarea la recurență înseamnă că, la finalul anului contractual în curs, nu vei mai fi asigurat și nu vei mai avea beneficiile asigurării Aegon cumpărate.

Cum procedez dacă vreau ca datele mele de card să fie șterse?

Noi salvăm în sistemul nostru datele tale de card doar dacă ai optat pentru plata recurentă. Asta pentru ca plata să se facă automat, iar tu să nu ai nicio grijă în această privință. Poți însă oricând să ceri ștergerea datele tale de card. Nu trebuie decât să intri în pagina Contul meu, secțiunea Cardurile tale și să accesezi butonul Șterge card. O dată cu ștergerea datelor de card, vei renunța la toate plățile recurente pe care le-ai setat folosind acel card, ceea ce înseamnă că, la finalul anului contractual în curs, nu vei mai fi asigurat și nu vei mai avea beneficiile asigurării Aegon cumpărate.